7/02/2013






Ka rregulla që janë vaxhib (obligim) dhe rregulla që janë mustehab (të lejuara).

Prej mustehabeve janë:
  • Ngrënja e syfyrit dhe vonimi i tij sepse Muhamedi (alejhi selam), thotë:

     “ Zgjohuni në syfyr se në të ka bereqet.” (Ahmedi)
  • Shpejtimi i iftarit duke u bazuar në fjalën e Muhamedit (alejhi selam):

    “Do të mbesin njerëzit në mirësi përderisa e shpejtojnë iftarin.”
     (Buhariu)
  •  Largimi nga veprimet dhe shprehjet e injorancës. Profeti (alejhi selam) thotë:

     “Allahu i Madhëruar nuk ka nevojë për dikë që lë ushqimin dhe pirjen e nuk lë fjalët e këqija (shprehjet e injorancës dhe gënjeshtrat).” (Buhariu)
  • Profeti (alejhi selam) thotë:

    “Shumë agjëruesve nuk u mbetet asgjë nga agjërimi, veç se uria.
    ” (Ibn Maxhe)
  • Largimi nga polemikat e thata dhe ofendimet. Profeti (alejhi selam) thotë:

    “Nëse dikush të lufton ose të ofendon, thuaji: unë jam agjërues, unë jam agjërues.” (Tirmidhiu)
  • Mosngrënia e tepërt, sikurse rekomandohet në hadith:

    “Nuk ka më keq për birin e Ademit sesa ta tejngopë barkun e tij.”
     (Tirmidhiu)



0 komente :

Post a Comment